Wednesday, 10 August 2011

Kerana Stalker...

BODOH!!
BANGANG!!
BENGONG!!
#@**%##!!!!!!!! (TUT!!!Cannot be display..)
Panas Tahap Terbako..
Tulah reaksiku.
Not A Stranger,but a STALKER...Kalau dekat da lame aku debik...Gigil tahap gaban bila teringat..Ni bukan gigil takut,tapi gigil tahan SABAR....Mesej mengarut,miskol tak kena mase..Da xde keje berfaedah agaknyer...Dari mengganggu kedamaian orang apakata mancing ke,bace buku ke,ngaji ke,main bola ke,masak ke,....Ada 1001 alasan berfaedah untuk teruskan hidup tapi cukup satu sebab dia nak lingkupkan hidup.....Nak lingkupkan hidup dan kedamaian hati orang...HURM...Nasib badan.....
Sampai saat ni,..aku masih marah lagi...
Mujurla ada seorang sahabat aku yang loyar burok ni,jadi peloyar setia...Jadi dialah tempat aku melepaskan geram...SOWI YE SAHABAT...Aku hanyalah sahabat yang lemah,..Kerana stalker,kau menderita...:P

MORALNYA: Xde faedah pon jadi stalker ni,
                             hayat anda hanya diTUT....
                        Banyak mende lebih berfaedah dari menjadi stalker yang hampeh tahap gaban...
                        Ada akal pakai,jangan jadi keldai...







1 comment:

  1. Sebenarnya keldai lagi banyak guna,dia x jd stalker....:)

    ReplyDelete