Tuesday, 5 July 2011

Cinta Bukan Bererti Memiliki

Cinta itu lebih sempurna andai dapat memiliki dan dimiliki tapi hakikatnya;cinta tidak bereti memiliki...Ibarat melihat bayang yang dapat dilihat tapi tak dapat disentuh..ARGH!!!!Sadisnya perasaan ini...


Bak kata seorang teman "Perkara yang ditakdirkan untukku,pasti aku dapat walaupun aku lari daripadanya,dan perkara yang tidak ditakdirkan untukku pasti aku tak dapat walaupun aku bersusah payah untuk mendapatkannya"

Senyumannya,pandangan matanya,suaranya,gelak tawanya dan keletahnya menghiasi kehidupan sehari-hari..Dalam diam,dia menghendap dari jauh...ARGH!!!!Sadisnya menanggung cinta yang tidak dimiliki...Bagai terdera perasaan ini...Tapi dia bahagia begitu,..Bahagia menyintai tanpa memiliki,...Tiada siapa yang kan terluka dan tiada siapa yang kan curiga,...Hanya hati memiliki sepenuhnya rahsia cinta itu...

Ketahuilah....."Kebahagiaan bukan kerana memilikimu tapi cukuplah aku melihat kau gembira dan bahagia ,itu sudah cukup buat hidupku lebih sempurna"~tms
 

No comments:

Post a Comment